2008. december 1.

statisztika

Szokták mondani - akik szeretik frappáns szlogenekbe rendezni a világot - hogy a statisztika korrektúrázza a valóságot. Akkor most én is fényezem egy kicsit a saját rétem.
Pont egy hete sikerült megküzdenem a sitemeter bűvös intézményével, és gondoltam, egy hetes csendes várakozást követően csinálok egy első látraszóló összefoglalást. Az egy hét alatt 119 vizitáló vizitálta a szájtot! (Van az a másik szám, az oldal megtekintésének a száma? az 200. de hogy miben is rejlik a különbség? Pedig elolvastam...) A legtöbben azokról a lapokról érkeznek, ahol megtalálják a linket (artista, vajaspánkó, ica), a másik gigantikus halmazba a google szöröcsölők tartoznak. Ez a második kupac roppant izgalmas utakon jut ide. A három kedvencem a következő kereső kifejezéssel próbálkozott: szép pasik, skanzen kutatás és panelházak házirendje. Szívesen megkérdezném tőlük, hogy vajon megkapták-e, amire számítottak! De olyan is volt, aki egyenesen azt írta a kis kereső mezőbe: városimázs...

5 megjegyzés:

NWO Observer írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
irisz írta...

gratula a szép számokhoz!
A két látogatási számlálási mód:
1. hány címről nézik meg az oldaladat
2. hányszor kattintanak az oldaladra - ez utóbbi több, mert u.arról az oldalról érkező arc, akár többször is rádnézhet per adott időszak.

én is rajongok a statisztikámért, ez erősen motiválja az embert, hogy csinálja tovább, amit csinál.

Mindenesetre fura, h. ez a sok látogató, miért hallgat - pedig rengeteg elgondolkodtató felvetés kerül ide. - lehet h. mindenki csendben ül és gondolkodik egyik bejegyzéstől a következőig. :))

Frazon Zsófi írta...

én is rajongok a statisztikámért :D ez naggggyon jó!

persze, nyilván azért hallgatnak, mert torkukra akadt a szó! de hát én is milyen sokáig csak kukkoló voltam egy csomó oldalon! szerzőként ki kell érdemelni a hozzászólást!

már csak azt nem tudom, bannert hogy kell felrakni! majd lehet, hogy kereslek oktatás végett...

Kriszta írta...

Sokszor én is csak hallgatok, pedig olvasok. Mert emésztem a látottakat :) Meg hát amikor utólag olvasom vissza a kommentjeimet, rájövök, hogy ennyi erővel akár ne is írtam volna... :-S

Frazon Zsófi írta...

dehogy, dehogy, én annyira szeretem, ha szóba állnak velem! azért igyekszem ilyen nagyon :)